Množstevní rozdíly a záměna zboží

Reklamace týkající se objemu dodávky zboží (tj. množstevní rozdíly, záměna zboží, atp.) budou vyřízeny nejdéle do 48 hodin od vrácení zásilky na adresu sídla firmy. Svoz zajistíme a uhradíme za vás.

Kvalitativní závady

Reklamace kvalitativních závad jsou přijímány pouze písemnou formou v rámci příslušné záruční lhůty po předložení dokladu o nákupu.

Postup reklamace při zaslání zpět poštou

Pro podání reklamace prosíme o vyplnění a zaslání (stačí elektronicky) reklamačního listu.

Při vyplnění reklamačního listu věnujte zvýšenou pozornost popisu závady, co nejpřesnější popis urychlí reklamaci.

Reklamované zboží zasílejte na adresu sídla firmy:

Aqualibrium s.r.o.
Křížová 472/47
150 00 Praha 5

 
Postup reklamce při osobním předání na sídle firmy

Okamžitá výměna, pokud došlo k závadě při přepravě a totožné zařízení je skladem.

Přijmutí reklamace s přidělením reklamačního čísla a vyřízení v rámci řádné záruční lhůty.



Firma Aqualibrium s.r.o. neručí za případné poškození nebo ztrátu zboží během dopravy, pokud dopravu sama nezajišťuje. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal při převzetí zásilky neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

email: info@crystalblue.cz